KL III 2018/2021
Przedmiot:
.
5. J. angielski - p. Bażena Wintmiller, email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
.
♦ Temat: Sprawdzamy własne postępy w zadaniach leksykalnogramatycznych.
♦ Temat: Rozmawiamy na temat pracy i różnych zawodów z zastosowaniem
poznanego słownictwa.
j.angielski.kl.3.26.10.2020 (2)
♦ Temat: Różne zawody w przeczytanym tekście.
♦ Temat: Jak przygotować się do rozmowy kwalifikacyjnej w sprawie pracy?
♦ Temat: Zastosowanie rożnych czasów teraźniejszych I przeszłych oraz
wyrażeń określających ilość w zadaniach gramatycznych.
♦ Temat: Jak dostać pracę? – pisanie podania o pracę.
♦ Temat: Sprawdzamy własne postępy w zadaniach leksykalno-gramatycznych.
Ćwiczenia w mówieniu w oparciu o zestaw zadań ustnych.
♦ Temat: Opisywanie codziennych czynności, czasu wolnego i relacji rodzinnych
z zastosowaniem poznanego słownictwa.
♦ Temat: Wady i zalety serwisów społecznościowych w relacjach
międzyludzkich na podstawie przeczytanego tekstu.
♦ Temat: Życie codzienne w odgrywanych scenkach i wyrażanie
przypuszczeń związanych z opisywanymi ilustracjami.
♦ Temat: Zastosowanie czasów przyszłych oraz przyimków
w zadaniach gramatycznych.
♦ Temat: Jak ciekawie spędzić weekend – ćwiczenia w mówieniu
i słuchaniu ze zrozumieniem.
♦ Temat: Piszemy list prywatny z zaproszeniem na święta.
♦ Temat: Historie rodzinne – rozmowa w oparciu o wysłuchane wypowiedzi.
♦ Temat: Progress Test 2 (Units: 3-4).
♦ Temat: Sprawdzamy własne postępy w zadaniach leksykalno-gramatycznych.
♦ Temat: Rozmawianie na temat jedzenia w różnych kontekstach
z zastosowaniem poznanego słownictwa.
♦ Temat: Próbna matura z Operonem z języka polskiego.
♦ Temat: Próbna matura z Operonem z języka obcego.
♦ Temat: Programy kulinarne w przeczytanym tekście.
♦ Temat: Planowanie przyjęcia- proponowanie, zgadzanie się i odrzucanie propozycji.
♦ Temat: Konstrukcje czasownikowe w zadaniach gramatycznych.
♦ Temat: Ulubione potrawy i ich przygotowanie – ćwiczenia umiejętności mówienia.
♦ Temat: Zapraszamy na wspólny posiłek pisząc list e-mail.
♦ Temat: Wspólne posiłki rodzinne w kontekście przeczytanego tekstu.
♦ Temat: Sprawdzamy własne postępy w zadaniach leksykalno-gramatycznych.
♦ Temat: Reklamowanie towarów w sklepie z zastosowaniem poznanego
słownictwa. Wyrażenia i słownictwo.
♦ Temat: Class Test 3-Units:5-6.
♦ Temat: Jak wielki wpływ na ludzi ma reklama? – rozmowa w oparciu
o przeczytany tekst
♦ Temat: Zakupy w sklepie odzieżowym – ćwiczenia w mówieniu.
♦ Temat: Strona bierna w zadaniach
♦ Temat: Ćwiczenia w opisywaniu sloganów i haseł reklamowych w oparciu
o wysłuchane wypowiedzi.
♦ Temat: Piszemy list oficjalny z reklamacją zakupionego towaru.
♦ Temat: Nieprzyjemne doświadczenia podczas korzystania z różnych
usług w kontekście wysłuchanych nagrań.
♦ Temat: Sprawdzamy własne postępy w zadaniach leksykalno-gramatycznych.
Ćwiczenia w mówieniu w oparciu o zestaw zadań ustnych.
♦ Temat: Gdzie i jak podróżować bez problemów? –rozmowy z zastosowaniem
poznanego słownictwa. Rezerwowanie pokoju hotelowego
♦ Temat: Podróże dookoła świata w kontekście przeczytanego artykułu.
♦ Temat: Związek turystyki, środowiska naturalnego i gospodarki
w oparciu o wysłuchane wypowiedzi.
♦ Temat: Podróże po Australii w kontekście przeczytanego tekstu.
♦ Temat: Sprawdzamy własne postępy w zadaniach leksykalno-gramatycznych.
♦ Temat: Wypowiadanie się na temat kultury i szeroko rozumianej sztuki
z zastosowaniem poznanego słownictwa.
♦ Temat: Jak wysoka może być cena za piękny wygląd? – rozważania
w oparciu o przeczytany fragment książki „The picture
of Dorian Gray” Oskcar’a Wide’a.
♦ Temat: Opowiadamy o wydarzeniach kulturalnych w kontekście
wysłuchanych wypowiedzi.
♦ Temat: Progress 4 Test: Units 7-8.
♦ Temat: Opisywanie dyscyplin sportowych i zawodów sportowych
z zastosowaniem poznanego słownictw
♦ Temat: Kariera słynnych sportowców w przeczytanym tekście.
♦ Twmat: Sporty wyczynowe w wysłuchanych tekstach. Urozmaicanie
wypowiedzi z wykorzystaniem przymiotników
♦ Temat: Stopniowanie przymiotników i przysłówków i konstrukcje
z przymiotnikami i przysłówkami w zadaniach.
♦ Temat: Jak poradzić sobie z opisem, nie znając słów – parafrazowanie
wyrazów w opisie klubów sportowych
♦ Temat: Co można zrobić z agresywnymi kibicami? – dyskusja w oparciu
o przeczytany tekst
♦ Temat: Piszemy relację z imprezy sportowej w liście prywatnym e-mail.
♦ Temat:Sprawdzamy własne postępy w zadaniach leksykalno-gramatycznych.
♦ Temat: Rozmawianie na temat zdrowia, chorób, dolegliwości, zdrowego trybu
życia i niepełnosprawności z zastosowaniem poznanego słownictwa
♦ Temat: Pomaganie innym i ważne odkrycia naukowe w kontekście przeczytanego
tekstu „Famous Heart Surgeons”.
♦ Temat: Mowa zależna i zaimki zwrotne w zadaniach gramatycznych.
♦ Temat: Progress 5 Test.
♦ Temat: Stres i zdrowy tryb życia w kontekście wysłuchanych wypowiedzi.
♦ Temat: Jak być zdrowym? – ćwiczenia w mówieniu i odgrywaniu ról.
♦ Temat: Próbny egzamin maturalny z matematyki.
♦ Temat: Czy można żyć normalnie będąc niepełnosprawnym? – rozmowy
w kontekście wysłuchanych wypowiedzi
♦ Temat: Analiza próbnego egzaminu z języka obcego
♦ Temat: Piszemy list prywatny z informacją o przebywającym w szpitalu koledze
♦ Temat: Sprawdzamy własne postępy w zadaniach leksykalno-gramatycznych.
♦ Temat: Wyjaśnianie sposobu obsługi prostych urządzeń i wypowiadanie się na temat
nauki i techniki z zastosowaniem poznanego słownictwa.
♦ Temat: Wizyta w centrum lotów kosmicznych w przeczytanym tekście.
♦ Temat: Ciekawe wynalazki w wysłuchanych tekstach. Składamy reklamację
wadliwego towaru.
♦ Temat: Zdania przydawkowe definiujące i niedefiniujące oraz formy dzierżawcze
w zadaniach.
♦ Temat: Najważniejsze wynalazki w kontekście wysłuchanym wypowiedzi
– ćwiczenia w mówieniu.
♦ Temat: Piszemy list formalny z zapytaniem.
♦ Temat: Ćwiczenia w rozwiązywaniu arkusza maturalnego PP oraz PR.
♦ Temat: Sprawdzamy własne postępy w zadaniach leksykalno-gramatycznych.
♦ Temat: Rozmowy na temat środowiska z zastosowaniem poznanego słownictwa.
♦ Temat: Skąd się wzięły piramidy i kręgi w zbożu? - niezbadane zjawiska
w oparciu o przeczytany tekst.
♦ Temat: Czy trzymanie w domu egzotycznych zwierząt to dobry pomysł?
– ćwiczenia w mówieniu w rozumieniu ze słuchu.
♦ Temat: Czasowniki modalne i zdania z podmiotami it i there w zadaniach.
♦ Temat: Tworzymy wpis na blogu, relacjonując dzień otwarty klubu
miłośników przyrody.
♦ Temat: Niebezpieczne zjawiska atmosferyczne w wysłuchanych wypowiedziach.
♦ Temat: Sprawdzamy własne postępy w zadaniach leksykalno-gramatycznych.
♦ Temat: Rozmowy na tematy związane z państwem i społeczeństwem
z zastosowaniem poznanego słownictwa.
♦ Temat: Pytania rozłączne i spójniki w zadaniach gramatycznych.
♦ Temat: Wyrażanie opinii na temat związane z polityką w oparciu
o wysłuchane teksty.
♦ Temat: Tworzymy wpis na forum na temat akcji charytatywnej.
♦ Temat: Zagadki kryminalne w tekstach o Sherlocku Holmesie.
♦ Temat: Sprawdzamy własne postępy w zadaniach leksykalno-gramatycznych.
Ćwiczenia w mówieniu w oparciu o zestaw zadań ustnych.
♦ Temat: 1-2. Progress 7 Test.
♦ Temat: Powtórzenie i utrwalenie materiału z klasy III.
.
5.1. J. angielski - z. dydaktyczno-wyrównawcze
.
♦ Próbny arkusz maturalny PP- ćwiczenia w rozwiązywaniu zadań
j.angielski-z.dydaktyczno-wyrównawcze.kl.3.09.11.2020(2)
.
6. J. niemiecki - p. Katarzyna Kata, email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
.
♦ Temat: Wir und die Medien. – Opisujemy, do czego używamy mediów.
♦ Temat: Im Internetcafé. – Wypowiadamy się na temat korzystania
z kafejek internetowych oraz technologii komunikacyjnych.
♦ Temat: Poprawa i omówienie sprawdzianu – Kapitel 1.
♦ Temat: Erfindungen. – Opowiadamy o wynalazkach i odkryciach.
♦ Temat: Unsere Zukunft. – Rozmawiamy na temat przyszłych zdarzeń.
♦ Temat: Powtórzenie i utrwalenie wiadomości – Kapitel 2.
♦ Temat: Unser Körper. – Opisujemy ćwiczenia gimnastyczne.
♦ Temat: Próbna Matura z OPERONEM z języka polskiego.
♦ Temat: Próbna Matura z OPERONEM z matematyki.
♦ Temat: Und trotzdem … – Rozmawiamy na temat wypadków
podczas uprawiania sportu.
♦ Temat: Sprawdzian wiadomości – Kapitel 2.
♦ Temat: Erkältet. – Opisujemy swoje samopoczucie i przebieg choroby.
♦ Temat: Beim Arzt. – Wizyta u lekarza.
♦ Temat: Unser Lebensstil. – Opowiadamy o swoim stylu życia.
♦ Temat: Gesunde Lebensweise. – Rozmawiamy na temat zdrowego stylu życia.
♦ Temat: Powtórzenie i utrwalenie wiadomości – Kapitel 3.
♦ Temat: Gefühle. – Wyrażamy swoje emocje i opisujemy emocje innych.
♦ Temat: Gefühlsprobleme. – Opowiadamy o swoich uczuciach i pytamy
o uczucia innych.
♦ Temat: Sprawdzian wiadomości – Kapitel 3.
♦ Temat: Stress. – Opowiadamy o sytuacjach wywołujących stres.
♦ Temat: Konflikte. – Rozmawiamy na temat sytuacji konfliktowych
i wyrażamy swoją opinię.
♦ Temat: Zoff in den Schulen. – Wypowiadamy się na temat agresji w szkole.
♦ Temat: Cybermobbing. – Wypowiadamy się na temat mobbingu w Internecie.
♦ Temat: Powtórzenie i utrwalenie wiadomości – Kapitel 4.
♦ Temat: Dabei sein … – Rozmawiamy na temat imprez sportowych
i uczestnictwa w nich.
♦ Temat: Erfolg haben. – Rozmawiamy na temat przebiegu kariery sportowej.
♦ Temat: Sprawdzian wiadomości – Kapitel 4.
♦ Temat: Schlecht in Form. – Opisujemy przebieg imprezy sportowej.
♦ Temat: Próbny egzamin maturalny z języka polskiego.
♦ Temat: Kurios. – Przedstawiamy wydarzenia podczas imprezy sportowej.
♦ Temat: Ein spannendes Spiel. – Rozmawiamy na temat meczu, jego przebiegu
i wrażeń.
♦ Temat: Wunder geschehen. – Komentujemy przebieg imprezy sportowej.
♦ Temat: Powtórzenie i utrwalenie wiadomości – Kapitel 5.
♦ Temat: Berlinale. – Opisujemy wydarzenie kulturalne.
♦ Temat: Was gefällt dir? – Wyrażamy i uzasadniamy opinię na temat wybranego filmu.
♦ Temat: Sprawdzian wiadomości – Kapitel 5.
♦ Temat: Fernsehsendungen. – Rozmawiamy na temat ulubionych programów.
♦ Temat: Fernsehkonsum. – Wyrażamy opinię na temat oglądania telewizji.
♦ Temat: Kultur ist in. – Opisujemy swój udział w wydarzeniu kulturalnym.
♦ Temat: Theaterfestival. – Zasięgamy i udzielamy informacji na temat
spektaklu teatralnego.
♦ Temat: Powtórzenie i utrwalenie wiadomości – Kapitel 6.
♦ Temat: Test diagnostyczny z języka niemieckiego na zakończenie nauki w klasie III.
♦ Temat: Jobs auf der Alp – rozumienie tekstu pisanego.
♦ Temat: Powtórzenie i utrwalenie wiadomości z klasy III.
. .
7. J. rosyjski - p. Edyta Olesiczuk, email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
.
♦ Temat: В зале ожидания и на перроне - диалоги.
♦ Temat: У тебя есть время? - ćwiczenia w mówieniu.
♦ Temat: Повторительный урок.
♦ Temat: Контрольная работа.
♦ Temat: Какой музей хотел посетить Гена?
♦ Temat: Исправление ошибок контрольн oй работы.
♦ Temat: Самые известные музеи России – ćwiczenia w czytaniu.
♦ Temat: Próbna matura z języka polskiego.
♦ Temat: Próbna matura z matematyki.
♦ Temat: Экскурсия в Третьяковскую галерею - чтение текста.
♦ Temat: Самые известные русские художники.
♦ Temat: Какие картины понравились Толе и Гене?
♦ Temat: Określanie celu wykonywanej czynności przy pomocy
przyimków для, на.
♦ Temat: Какой сюрприз приготовил друзьям Юра?
♦ Temat: Путешествуем на машине – ćwiczenia w czytaniu.
♦ Temat: Что ты ему предлагаешь,советуешь?
- użycie czasownikow советовать, предлaгать.
♦ Temat: Określanie przyczyny w języku rosyjskim za pomocą przyimkow из-за, от, по.
♦ Temat: Водители и пешеходы – ćwiczenia w rozumieniu czytanego tekstu.
♦ Temat: Formy osobowe czasowników: везти, вести, нести.
♦ Temat: Повторительный урок.
♦ Temat: С кем и куда поехал Гена? Formy zaimka весь.
♦ Temat: Контрольная работа.
♦ Temat: Какой город и почему называют «Душой России»?
♦ Temat: Каждый день – określanie powtarzających się czynności i zdarzeń.
♦ Temat: Сергиев Посад – родина матрёшки. Użycie zaimków
przeczących: никто, ничто.
♦ Temat: Что Юра предложил своим друзьям?
♦ Temat: Как забронировать номер в гостинице - диалоги.
♦ Temat: Что предлагает гостиница «Международная»?
♦ Temat: Próbna matura z języka polskiego.
♦ Temat: Różnice w użyciu zaimków pytających: какой, который.
Użycie liczebników (не) много, несколько.
♦ Temat: Повторительный урок.
♦ Temat: Какие газеты покупают россияне?
♦ Temat: Самыe известныe русскиe веб-сайты
♦ Temat: Użycie zaimków nieokreślonych.
♦ Temat: В кассе аэропорта.
♦ Temat: П y т e ш ec твyeм нa caмoлётe.
♦ Temat: В пункте обменa денег. W kantorze wymiany walut.
♦ Temat: Formy rzeczowników rodzaju żeńskiego: мать, дочь, путь
– ćwiczenia.
♦ Temat: Какие планы у наших друзей на будущее? (Jakie plany
na przyszłość mają nasi przyjaciele?)
♦ Temat: Мои планы на будущее. (Moje plany na przyszłość.)
♦ Temat: Как написать резюме? (Jak napisać CV? )
♦ Temat: Как зaнятьcя бизнecoм?
♦ Temat: Oбъявления о вакансиях.
♦ Temat: Powtórzenie i utrwalenie wiadomości.
.