KL I 2020/2024
Przedmiot:
.
6. J. niemiecki - p. Katarzyna Kata, email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
.
♦ Temat: Mein Rucksack, meine Schultasche – nazywamy różne przedmioty
codziennego użytku.
♦ Temat: Sprawdzian wiadomości – Kapitel 1.
♦ Temat: Im Klassenraum – opisujemy salę lekcyjną.
♦ Temat: Nachmittags in der Schule. – Poznajemy ofertę zajęć
pozalekcyjnych w niemieckiej szkole.
♦ Temat: Wie spät ist es? – Podajemy czas zegarowy.
♦ Temat: Powtórzenie i utrwalenie wiadomości – Kapitel 2.
♦ Temat: Bald gibt’s Ferien! – Rozmawiamy o świętach i dniach wolnych od zajęć.
♦ Temat: Odmiana czasowników nieregularnych – ćwiczenia gramatyczne.
♦ Temat: Sprawdzian wiadomości – Kapitel 2.
♦ Temat: Das macht mir Spaß. – Opowiadamy, jak spędzamy czas wolny.
♦ Temat: Hobbys mal anders. – Rozmawiamy o nietypowych hobby rówieśników
z Niemiec.
♦ Temat: Endlich Wochenende. – Opisujemy, co robimy w weekend.
♦ Temat: Ab auf die Insel! – Poznajemy ciekawe miejsca wypoczynku
w Niemczech i w Polsce.
♦ Temat: Powtórzenie i utrwalenie wiadomości – Kapitel 3.
♦ Temat: Mein Fotoalbum. – Opowiadamy o czyjejś i swojej rodzinie.
♦ Temat: So sind wir. – Wyrażamy opinię o innych osobach.
♦ Temat: Sprawdzian wiadomości – Kapitel 3.
♦ Temat: Und wer räumt auf? – Opowiadamy o obowiązkach domowych w rodzinie.
♦ Temat: Gastfamilie. – Uzyskujemy informacje o udziale
w projekcie międzynarodowym.
♦ Temat: Familien im Ausland. – Opowiadamy o członkach swojej rodziny
mieszkających za granicą.
♦ Temat: Powtórzenie i utrwalenie wiadomości – Kapitel 4.
♦ Temat: Hast du Zeit? – Proponujemy wspólne wyjście.
♦ Temat: Unser Shopping. – Pytamy w sklepie o produkty i ich cenę.
♦ Temat: Sprawdzian wiadomości – Kapitel 4.
♦ Temat: Wir gehen etwas essen. – Proponujemy wspólne wyjście, podajemy
miejsce i termin spotkania.
♦ Temat: Lust auf Kino? – Umawiamy się na wyjście do kina.
♦ Temat: Neue Kontakte. – Rozmawiamy o sposobach nawiązywania
kontaktów przez młodych ludzi.
♦ Temat: Typische Getränke. – Czytamy teksty o typowych napojach w Niemczech
i Austrii.
♦ Temat: Powtórzenie i utrwalenie wiadomości – Kapitel 5.
♦ Temat: Hier wohne ich. – Opisujemy swoje miejsce zamieszkania.
♦ Temat: Sprawdzian wiadomości – Kapitel 5.
♦ Temat: So ist es hier. – Opowiadamy o zaletach i wadach swojego miejsca
zamieszkania.
♦ Temat: Hier bin ich am liebsten. – Opisujemy swoje ulubione miejsca.
Uzasadniamy swój wybór.
♦ Temat: Meine vier Wände. – Opisujemy swój pokój i wyrażamy o nim opinię.
♦ Temat: Berggipfel oder Wolkenkratzer? – Porównujemy dwa różne
miejsca zamieszkania.
♦ Temat: Ungewöhnliche Museen. – Czytamy teksty o niezwykłych muzeach
w krajach niemieckojęzycznych.
♦ Temat: Powtórzenie i utrwalenie wiadomości – Kapitel 6.
♦ Temat: Was tut dir weh? – Informujemy o swoim samopoczuciu,
opisujemy dolegliwości i udzielamy porad.
♦ Temat: Sprawdzian wiadomości – Kapitel 6.
♦ Temat: Heute haben wir gespielt. – Relacjonujemy przebieg imprezy sportowej.
♦ Temat: Alltag im Fußballinternat. – Relacjonujemy przebieg dnia i tygodnia
młodego piłkarza.
♦ Temat: Czas przeszły Perfekt – ćwiczenia gramatyczne.
♦ Temat: Czas przeszły Perfekt – ćwiczenia utrwalające.
♦ Temat: Sportarten rund ums Jahr. – Wyrażamy i uzasadniamy swoją opinię
o sportach.
♦ Temat: Sportvereine. – Porównujemy możliwości uprawiania sportu
w czasie wolnym.
♦ Temat: Sprawdzian wiadomości – Kapitel 7.
♦ Temat: Unsere Reise nach Wien. – Rozumienie tekstów pisanych
o atrakcjach turystycznych Wiednia.
.
7. J. rosyjski - p. Edyta Olesiczuk, email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
.
♦ Temat: Названия личных вещей и школьных принадлежностей.
Konstrukcja У меня есть ...
♦ Temat: Контрольная работа номер 1.
♦ Temat: Czasownik быть w czasie teraźniejszym. Zaimki dzierżawcze.
♦ Temat: Przedmioty szkolne. Czas przeszły oraz przyszły złożony.
♦ Temat: Описываем наш день.
♦ Temat: Мой любимый день - rozumienie czytanego tekstu.
♦ Temat: Виды спорта. Czasowniki zwrotne.
♦ Temat: План дня. Przysłówki częstotliwości. Określenia pory dnia.
♦ Temat: Повторительный урок.
♦ Temat: Времена года и названия месяцев.
♦ Temat: Цвета. Twardotematowe i miękkotematowe końcówki przymiotnika
w mianowniku.
♦ Temat: Транспортные средства. Formy przymiotników w mianowniku.
♦ Temat: Opisywanie i wskazywanie drogi. Przysłówki miejsca.
♦ Temat: Путешествуем на поезде. Покупаем билеты.
♦ Temat: И-мейл от Наташи – ćwiczenia w czytaniu ze zrozumieniem.
♦ Temat: В кафе - analiza ogłoszeń.
♦ Temat: Меню - названия блюд.
♦ Temat: Описываем блюда - biernik przymiotników określających
rzeczowniki nieżywotne.
♦ Temat: Мои любимые блюда - ćwiczenia w mówieniu.
Czasowniki nieregularne.
♦ Temat: Кулинарный рецепт - этапы приготовления блюда.
♦ Temat: Моё питание - tworzenie wypowiedzi ustnej. Dopełniacz rzeczowników.
♦ Temat: Повторительный урок.
♦ Temat: Внешний вид человека. Названия частей тела.
♦ Temat: Контрольная работа.
♦ Temat: Wskazywanie podobieństw i różnic w wyglądzie zewnętrznym.
♦ Temat: Stopień wyższy i najwyższy przymiotników.
♦ Temat: Stopień wyższy i najwyższy przymiotników - ćwiczenia.
♦ Temat: Названия болезнeй, симптомы и лечение.
♦ Temat: У врача – диалоги. U lekarza – dialogi.
♦ Temat: Чepты характера. Cechy charakteru. Celownik
rzeczowników i przymiotników.
♦ Temat: Личный профиль. Profil osobisty.
♦ Temat: Личный профиль. Profil osobisty.
♦ Temat: Типы магазинов.
♦ Temat: Преимущества и недостатки покупок в торговом центре.
♦ Temat: Названия одежды и обуви.
♦ Temat: Czasowniki dokonane i niedokonane.
♦ Temat: Названия технических устройств. Nazwy urządzeń technicznych.
♦ Temat: Tworzenie trybu rozkazującego.
♦ Temat: Tryb rozkazujący - ćwiczenia.
♦ Temat: Повторительный урок (ч еловек и п окупки).
♦ Temat: НАЗВАНИЯ СТРАН. Mianownik liczby mnogiej rzeczowników.
♦ Temat: Deklinacja rzeczowników rodzaju męskiego i żeńskiego – utrwalenie.
♦ Temat: Символы государств. Национальност и.
♦ Temat: Страны и национальности - utrwalenie.
♦ Temat: Средства массовой информации. Środki masowego przekazu.
Narzędnik rzeczowników i przymiotników..
♦ Temat: Narzędnik rzeczowników i przymiotników - ćwiczenia.
♦ Temat: Pytania o miejsce lub o kierunek ruchu.
♦ Temat: Что мы знаем о русском искусстве?
. .