KL II 2019/2020
Przedmiot:
.
5. J. angielski - p. Bażena Wintmiller, email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
.
♦ Materiały do 2 - tygodniowej samodzielnej pracy w domu.
♦ Unit 2 - vocabulary revision
♦ Podsumowanie I utrwalenie znajomości struktur gramatycznych.
J.angielski kl.2 25.03.2020(L2)
♦ Przygotowanie do matury ustnej w zadaniach
J.angielski kl.2 27.03.2020(U)
♦ Skills Trainer-przygotowanie do matury pisemnej
J.angielski kl.2 27.03.2020(P)
♦ Opisywanie wybranego wydarzenia kulturalnego
♦ oxford_solutions_intermediate_wordlist
♦ The Passive. Opisywanie dzieł sztuk
J.angielski.kl.2.01.04.2020(L2)
♦ Rozmowy na temat poezji w oparciu o przeczytane wiersze
♦ Zastosowanie zaimków nieokreślonych
♦ Przejaw sztuki czy wandalizmu-dyskusja w oparciu o przeczytany
tekst pt.Granny graffiti
♦ Wysuwanie hipotez związanych ze sztuką tatuażu
J.angielski kl.2 08.04.2020(L2)
♦ Subject: Wyrażanie preferencji związanych z wydarzeniami
artystycznymi i kulturalnymi w formie ustnej.
♦ Subject: Przygotowanie do matury ustnej w zadaniach.
♦ Subject: Charles Dickens i jego dzieła w oparciu o wysłuchane
w nagraniu informacje
J.angielski.kl.2.17.04.2020(1)
♦ Subject: Pisanie artykułu w postaci recenzji książki oraz filmu
z wykorzystaniem poznanych wyrażeń
♦ Subject: Skills Trainer – przygotowanie do matury
♦ Subject: Review Unit 7- podsumowanie wiadomości i umiejętności z rozdziału 7
♦ Subject: Podsumowanie i utrwalenie znajomości struktur
gramatycznych z rozdziału 7
♦ Subject: Unit 7 Test (test sprawdzający więdzę i umiejętnośći
z rozdziału 7 zawierający wypowiedź pisemną)
♦ Subject: Jak korzystać z telefonu komórkowego? – rozmowy
w oparciu o wysłuchan nagrania.
♦ Subject: Zastosowanie mowy zależnej w relacjonowaniu
wypowiedzi innych osób.
♦ Subject: Określanie głównej myśli tekstu w ćwiczeniach na rozumienie ze słuchu.
♦ Subject: Zastosowanie mowy zależnej w relacjonowaniu pytań. Podsumowanie
i utrwalenie znajomości struktur gramatycznych z rozdziału 8.
♦ Subject: Konstrukcje czasownikowe w kontekście
wiadomości pisanych do obcych ludzi.
♦ Subject: Cell phone novels – jak i co czytamy ? – rozmowy
w oparciu o przeczytany tekst.
♦ Subject: Opisywanie ilustracji w kontekście reagowania na nagłe sytuacje.
♦ Subject: Pisanie listu formalnego do redakcji szkolnej gazety.
♦ Subject: Przygotowanie do matury ustnej w zadaniach.
♦ Subject: Problemy ludzi niewidomych w oparciu o biografię Helen Keller.
♦ Subject: Review Unit 8 - podsumowanie wiadomości
i umiejętności z rozdziału 8
♦ Subject: Spekulowanie na temat przyczyn i konsekwencji przeszłych zdarzeń
związanych z podróżowaniem z zastosowaniem trzeciego trybu warunkowego.
♦ Subject: Odgrywanie scenek związanych z podróżowaniem z zastosowaniem
poznanego słownictwa.
♦ Subject: Rozróżnianie formalnego i nieformalnego stylu wypowiedzi
w wysłuchanych tekstach związanych z podróżowaniem.
♦ Zastosowanie imiesłowowych równoważników zdań w kontekście
rozmów na temat podboju kosmosu.
♦ Subject: Skutki błędnych pomiarów w przeczytanych tekstach.
♦ Subject: Konstrukcje czasownikowe w opisywaniu swoich upodobań,
relacjonowaniu wydarzeń i planowaniu przyszłości.
♦ Subject: Wyrażanie preferencji związanych ze spędzaniem
wakacji i odgrywanie ról.
♦ Subject: Skills Trainer – przygotowanie do matury.
♦ Subject: Pisanie listu z reklamacją – ćwiczenia umiejętności pisania.
♦ Subject: Słynni odkrywcy: Mary Kingsley
i David Livingstone w przeczytanych tekstach
♦ Subject: Review Unit 9 – podsumowanie wiadomości i umiejętności z rozdziału 9.
♦ Subject: 1. Analiza arkusza maturalnego z poziomu podstawowego- 2020.
♦ Subject: 1. Analiza arkusza maturalnego z poziomu rozszerzonego- 2020.
♦ Subject: Dyskusja na temat wpływu rasy człowieka na zdrowie
w oparciu o obejrzany materiał filmowy
♦ Subject: 1. Cumulative review – podsumowaniei utrwalenie
materiału z rozdziałów I- 9.
.